a snowday in the city.

Hej alla glada vintermänniskor. Just nu är jag inte allt för glad över vintern kan jag ju säga, grr. har kommit så överjävulskt mycket snö här. Och är sjukt grinig på att dom inte plogat på parkeringen. Är ju inte det roligaste att betala för en översnöad parkering, och då menar jag inte runt bilen, utan HELA parkeringen, fyfan!

Jaja, har varit på stan idag iaf, och shoppat lite. Då blir det lite gladdare miner (: Har faktiskt hittat lite smått och gott.















Koftan är från h&m, klänningen, t-shirten och den stickade tröjan är från zara, linnet från bikbok och smyckena från accessorize. Älskar verkligen sånadär små kragar som det är på klänningen och t-shirten (: Tycker det känns lite gammeldags på nått sätt (:

Men tusan vilket slask det var i stan alltså. Och en buss hade kört fast så dom spårvagnslinjer som går hem till mig gick inte /: Så jag ringde till Erika så hon fick kika upp om det gick några bussar hit bort, och efter mycket om och men hittade vi en busslinje som gick åt rätt håll (dock skulle man få byta en gång men oh well) så då typ precis när bussen skulle gå så kom spårvagnen, WOHO! Sicken tur jag hade. Jobbigt om man hoppat på bussen och sen sett spårvagnen komma. Aja, åkte hemmåt och handlade lite på torget så att det finns lite mat tills min lovlie kommer imorgon. Och sen har jag bara slappat här hemma, var helt slut, jag skyller på vädret ^^

Btw så kommer systeryster om 8 dagar (: Wiho, måste ju spara lite shoppingpengar tills dess också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0