babyblue.



Oh, workingday today! Jepp, idag har jag varit ute i Kungsbacka och jobbat. Riktigt trevligt. Men nu har jag väldigt ont i min onda höft /: Vad gör man inte för konsten? :O Måste nog ta tag i det där simmandet snart. Och imorgon ska jag ringa och boka en tid på vårdcentralen, har ont i nurarna, tror jag iaf >< Nått är det då som gör ont. Krempor hit och krempor dit..

Btw, har ju beställt och fått nya blåa linser, vad tycks? Jag tyckte dom var fina blå, men mer onaturliga än mina andra som jag hade förut. Skulle vilja hitta några som är lite ljusblå. Men det är nog svårt för oss med mörka ögon. Men dom var fina iaf, så jag är nöjd (:

Har även råkat köpa en liten tröja idag på jobbet (; Oupsi, but i love it! :D




Nu är jag trött, ska kika vidare på madium och bara vara. Btw, så har ju min käreste kommit hem för några dagar sen, mycket trevligt. Vi har gosat och gosat, kikat film och gosat lite till. ^^ Filmen kan jag berätta om i ett annat inlägg (;

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0