Birthdayweekend part one.

Okej, blir ju oftast så att när jag har nått att skriva om, när det händer nått i mitt liv så blir det som aldrig att jag bloggar och tvärt om ^^ Men här kommer lite vad som hänt iaf (;

Syster Erika har ju kommit hit ner och hälsat på till min födelsedag. Hon kom med flyget på fredagkvall, jag och Jonas tog bilen till flygplatsen och hämtade upp henne. På lördag gjorde vi oss redo för att shoppa loss lite på stan (: (Jag fick en förfödelsedagspresent; fick shoppa för Erikas pengar tills hon sa stopp ^^) Vi prommade runt lite i nordstan och tog även en liten matpaus där.


Är ju sjukt gott med toastad macka (;


Här är lite av fynden jag hittade denna shoppingtur;



Superfin klänning från H&M, med min favvokrage å allt! (:




En riktigt härlig skjorta, också från H&M.




En tröja från Monki som jag kikat på väldigt länga, och nu var den ju på rea så jag slog till,
love the teatime-temat! (;




Sött litet guldhalsband från Accessorize!




En 'liten' ring, också från Accessorize, riktigt sommrig. Man känner ju för sånna saker nu när
det är kring 4 plusgrader och asfalten är framme (;




Sist men inte minst :D En ring från topshop. Kan det bli bättre än en stor ring med en liten fågel på? SO nice!


Sen efter en rätt lång dag på stan så drog vi oss hemmåt och lagade tacos och påbörjade våran partykväll, fast den berättar jag mer om i ett annat inlägg (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0