Birthdayweekend part three.

Ja och sen var det ju söndag, en degdeluxedag ^^ HAH, ja det blev inte mycket av den dagen direkt, förutom att jag bakade lite till min födelsedag som var på måndag.

Och sen på den stora dagen fick jag frukost på sängen med en liten prinsesstårta av hjärtat mitt. Sen öppnade jag lite paket; 



Fick denna fina av Jonas, stod faktiskt på min önskelista, fick även söta undies av honom (; 






Och denna trevliga figur fick jag av Erika, gorillapod stativ! YAY! Sen fick jag även, pengar, pengar, pengar ! Alltid uppskattat, HOH! Så nu ska jag ta mig i kragen och gå till frissan, var ju bara 1½ år sen jag klippte mig ^^

Och på dan så drog jag och Erika till frölunda och shoppade lite mer (; Här är den dagens inköp ^^



Supercute t-shirt från New Yorker (;




Lite undis från Gina Tricot, lite sommriga sådär.




Och en superfin tunika från Bikbok, really love it!


Och när vi kom hem mumsade vi i oss lite morotscupcakes, citron/hallon biskvier och brownie/blåbärsmousse tårta. MMH! Och sen hoppade vi oss i kläderna och for till en spansk restaurang inne i stan som heter La sombrita. DAMN, vad god mat!





Var en helhärlig dag den bra shopping, god mat och trevligt sällskap (:




25, biatches! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0