Birthdayweekend part two.

Jag börjar väl vart jag slutade i part one ^^

Vi kom hem från stan och började laga lite tacos, öppnade en cider eller två (: När vi var mätta och klarfixade sippade vi lite vin och snackade lite skit ^^







Sen drog vi iväg till järntorget och mötte upp Ellie, och gick vidare till en pub som hette Kings head, helt okej, men väldigt proppfullt ^^ Där tog vi oss nån cider och babblade på lite.













Efter det så drog vi vidare till Stickys och efter det Nefertiti, ångrar dock att vi lämnade Stickys eftersom klubben som var på Nefertiti, Beat, var verkligen inte i min smak. Men allt som allt var det en trevlig kväll (;












När kvällen var slut hoppade vi på spårvagnen, lite småtrötta och lätt dyngsura, och for hem. NAJS NIGHT! (: Btw, i min lilla förfödelsedagspresent av Erika, så fick jag även gratis utekväll. Så denna kväll behövde jag inte spendera en slant. GREJT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0