clothes up to here.

Nu har jag resnat galet mycket i mina kläder. Har rensat ut lite för nån dag sedan och lagt upp på tradde. Men nu gjorde jag en storrensning. Och HOLY CHRIST vad mycket kläder jag har. Rensade bort 40 plagg och det syns inte ens :D Shit load i say! Har plockat ihop en liten hög med 'sy om' kläder också (: Hoppas jag orkar ta tag i det snart. Annars blir det ju bara att dom ligger och skräpar och Jonas blir galen ^^

Nu är jag trött, trött, TRÖTT! Men jag ska kika klart ett avsnitt 'medium' innan jag hoppas i säng. Känns som det blir att ligga och kurera imorgon, halsen är verkligen inte på topp. Dock måste vi iväg till backaplan och storhandla en del. Men sen blir det nog väldigt lungt för min del. En film eller två kanske? (;

Godnatt mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0