cuddle.

Ja som sagt har ju min baby varit hemma ett tag nu. Efter mycket om och men, efter tåg och buss så kom han sig äntligen hit ner till gbg. Jäkla väder som förstör en massa. Men jag ska inte klaga, för nu har det smält en massa (: Man ser ju asfalten, WOHO! Nu bara lite mer sol och katching så är våren här (: Okej det är väl kanske lite väl mycket att önska sig men ändå.. ^^

Well, well.. När Jonas kokm hem så mös vi en massa och jag dukade upp bordet med massa gottigheter (;



Mmh! Men nu är det slut med det, för jäklarns vad man har tryckt i sig en massa skit nu vid jul ^^ Fast om jag känner mig själv rätt så dröjer det nog inte långt innan nått snask slinker ner :D

Nu till det viktigaste, teven :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0