ellen x3.

Kom på att jag har så mycket härliga filmer att dela med mig av, även sånna som jag sett tidigare. Så jag tänkte att jag då och då delar med mig till er av dessa gamla godingar som snurrar runt i filmbibloteket jag har i mitt lilla huvud ^^ Så här är tre fina filmer med den superduktiga Eller Page.


En bra, 'feelgood' film. Lite mys, lite rullskridskor och lite girl-on-girl-tacklingar. Riktigt bra skådisar med, Juliette Lewis och Drew Barrymore bl a. Drew är även den som regisserat filmen. Värt en titt eller vad tror ni? (:    




Jag har sett några stycken 'Ellen Page' filmer och den här har hon en liten annorlunda roll, tillomed lite creepy sådär. En rätt obehaglig film men man känner som ändå med henne på nått sätt. Den får då tummen upp från mig (:




Den här filmen är ju definitivt min favvo film med Ellen Page, och grädden på moset är ju att Michael Cera också är med. Dom båda passar så sjukt bra i rollerna dom spelar. Och sen är soundtracket helt fantastiskt. Me lajki alot!! Om ni inte sett den så har ni då missat nått, det är min åsikt iaf (:


Btw, har ju glömt helt att skriva att jag sett Resident Evil Afterlife för ett tag sen. Den sög, okej den hade ju some cool stuff, men inte mycket mer. Storyn var helt kass och det var ännu en film dom trycket in massa skit bara för coolhetens skull. Så nee, not for me this one.





Mycket film för ett inlägg, but thats me, a movieholic! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0