movieupdate.

Tjo movielovers!

Nu har jag ännu tre filmer att uppdatera er om. Har sett dessa goingarna;



Frozen, den var faktiskt bättre än jag trodde. Några 'iiick' moments här och där, och helt klart spännande!



Ja, what to say. Jag tycker väl egentligen ingen annan an den första saw-filmen är riktigt bra. Men denna var väl helt okej. Hade faktiskt förväntat mig mera 'det-är-en-3d-film-så-vi-trycker-in-massa-onödigt-skit-för-att-det-ser-coolt-ut' grejer, men såg inte skymten av allt för många såna grejer. Tur det. (: Aja, underhållande iaf (:




Oj, denna film var verkligen inte som jag förväntat mig, inte alls. Men den var bra. Tycker faktiskt att Julianne Moore är en rätt bra skådis fast att hon är lite.. 'blah' (; Klart sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0