three is the magic number.

Tre ny trevliga filmer som hamnat på 'sett' sidan;


Var väl en helt funkis film, får ju ett leende på läpparna så fort man ser John C. Reilly (; Fast det här var dock ingen 'HAHAH, OMG!' film. Lite blandning, romantisk komedi dock utan Jennifer Aniston :D Pjuh! ^^




Hade ingen aning vad som jag hade och förvänta mig inför denna film, viste verkligen ingenting om den. Men den var bra. Hamnar nog i kategorin 'vi kikar en film till maten' film för mig (:




Och imorse slog vi på denna härlighet, riktigt bra animerad film. Med både 'aaw' moments, och roliga små figurer som är ett måste i animerade filmer, i mitt tycke iaf! (: Och bra story såklart (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0