Julresumé.

Tjo här kommer en liten julsammanfattning med lite bilder (;

Kom ju upp med tåg på julafton, vart lite försenat, typ 4 timmar, så det blev lite väntan i Stockholm, men vi var glada ändå ^^

 Sen blev det julmat och julklappar för hela slanten. Och jag var 'tomte' och delade fint ut paketen. Blev himla nöjd med mina julklappar både som jag fick och gav (; Men bästa julklappen var nog att Jonas föräldrar och mina föräldrar betalade halva resan var för oss tur&retur gbg-gve. Det var ju najs lixx!




Sen blev det partaj på juldagen, jag och Erika drog på med ett oldschool vindanparty. Vi som sa att vi INTE skulle fixa så mycket. (eftersom, jag och Erika är alltid dom som fixar och sen brukar det vara så att folk inte ritkigt uppskattar det, som när man gjort till en super fin middag så kommer folk dit och typ 'nemen jag ska nog inte ha så mycket, jag har redan ätit middag'. Trevligt!) Så därför hade vi bestämt att det inte skulle fixas nått, men det var svårt att hålla sig ifrån det ^^ Vi möblerade lite på vinden så att alla skulle rymmas och sen handlade vi lite plockmat och sånt (: Men det var uppskattat av alla och lillkusines boyfriend var imponerad av vinden (:

Vi hade riktigt roligt, snackade en massa, snaskade, drack och sjöng singstar. Jag måste säga att jag är imponerad, tillome Jonas sjöng en snutt (;

Sen bar det iväg till Nex, ingen kö när vi kom fram, dock en massa människor inne på krogen. Så det var ju najs. Var en heltrevlig kväll med några störmoment, nämner inga namn *host host* idiotjävlar! *host host*
Oh well, såna finns det väl alltid. Men i helhet väldigt trevligt. Var ett heltrevligt gäng vi var också! (:






Jepp det var det,annars så har jag bara myst runt med vänner och familj. Var ju inte uppe i gve så många dagar så man hann som inte så mycket, men förutom julafton och juldagen så hann jag fika lite med både Mia och Anne, hann träffa Lotta och lilla bebben (soo cute), fika med Jonas och småpruttisarna och sen allmänt umgått med mor & far. Tror inte jag glömt nått nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0