watching in.

Tjo mina medmänniskor. Har jobbat och slitat på kompassen idag. Najs, har aldrig varit där tidigare. Trevligt gäng. Men min förkylning har ju inte blivit bättre, kan man ju inte säga, nej. BUH! Halsen är OND. Så när jag kom hem käkade jag lite mat, kikade ett avsnitt av en ny serie jag börjat kolla; 'off the map'.


Helt okej verkar den, har sett tre avsnitt. Efter det så kurade jag ner mig med Jonas i soffan och kikade en film; 'Monsters'. Den var riktigt bra faktiskt. Man satt och insåg efter typ en timma att det har faktiskt inte hänt så mycket men ändå så var sman som heöt inne i filmen, bra gjord med andra ord (:


När jag lästa om den så tänkte jag lite på den OTROLIGT SUPERBRA filmen 'district 9', men det var inte alls likadan ^^. District 9 är verkligen jättebra, tycker jag iaf. Är nog en avmina top 10 bästa filmer. Shit vad jag hoppas att det kommer en två. Eller kanske inte (: Kanske bäst att sluta när man är på topp :P Men det är iaf en film man inte ska missa i mitt tycke.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0