back in business.

Tjoho. Nu är jag här igen (:

Har varit mycket donande här dom senaste dagarna, och jobbande, så det har inte blivit mycket bloggande ^^
Tänkte lägga upp lite bilder på läggan men inte än, vill få det helt klart och fint först (:

Nu har jag iaf varit ledig två dagar, SKÖNT. Och är även ledig imorgon. Mor & far stannar till på onsdag. Idag har vi bara varit en sväng och handlat lite mat och spelat lite kubb. En banjo dag. Skönt! 

Igår så fyllde min underbara pappsi 59 år. Så då var vi och firade med en toppen middag på trevlig restaurang, och sen for vi hem och käkade hemmabakad tårta (:





Nu ska jag bara dega lite här på kvällskvisten. Ha det gött! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0