rubrik.

Tjo & Tjim.

Idag har edt blivit en sväng på stan med mor & far. Sista dagen dom var här nu, fikade på ett ritkigt fint fik vid ån, Red Cottage hette det. Åt smaskig glass där (; Sen var vi även på feskekôrka och köpte hem oss lite fisk till middag. Mumsigt! 

Nu blir det slöhäng i soffan och sen sängen tror jag. Börjar åtta imorgon, men slutar dock vå, SÅ skönt. Kanske en snabbis på stan efter kanske (: Har hittat riktigt fina handukar från pip studio som jag känner att jag behöver (; 
Påtal om att behöva så råkade det komma med en tröja med mig hem idag (; En härlig enkel tischa från monki, eller var det kanske weekday. ja trevlig var den iaf och billig. 40:- NAJSPRAJS!


Vihörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0