trevlig dag.

Idag har varit en strålande dag må jag säga. Gick smidigt att jobba (8-14) sen strosade jag på stan lite, handlade lite scrapbook-grejer och så. Sen träffade jag upp Emelie och vi handlade lite mat, och satte oss vid kanalen och käkade lite i det härliga sommarvädret. (Dock var det inte så trevligt väder när jag for på jobbet så jag hade pälsat på mig med jenas, kofta och jacka. Oh well..^^).

Sen begav vi oss på en shopping runda för att hitta lite presenter åt Emelies mamma, och ja, jag hittade lite smått och gått till mig själv också, what a shocker :D Hittade lite nagellack och strumpbyxor, sånt som man aldrig kan ha för mycket av (: Hmm, undra hur många strumpbyxor jag egentligen har? Borde sätta mig ner och räkna dom nångång, bara sådär på kul (;

Åter till dagen, efter nån timma på stan så hade Emelie hittat några fina saker, så då tog vi en glass som avslut och smaskade dem i solen (: Btw, när vi käkade maten där vid kanalen, så blev vi attackerasde av fåglar, okej inte riktigt men nästan, kunde ha hänt. Var en crazy bäbismås som vela åt våran mat som försökte smyga sig på med hukat huvud och onska i ögat. Sen pep den till, gav antagligen nån slags signal till mammafågeln, så kom hon rusande och tittade med otroligt läskig blick på oss. Hua, dom är inte små dom där fåglarna, inte på nära håll iaf (;För att citera Emelie när jag tänkte skrämma bort fågeln med min kofta: 'Nejnej, om du gör så tror hon (mammafågeln) att du ska döda den (bäbifågeln) och så attackerar hon oss' med en livrädd blick :D SötEmelie (:

Ne nu ska jag nog bege mig mot sängen, upp med tuppen imorgon. Pöss peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0