zombielichious.

Jaha, så har denna dagen gått. Eller ja den är ju inte slut än men ni fårstär hur jag menar (; Har varit sjuukt trött idag, gick omring som en zombie på jobbet antagligen med en 'i don´t give a shit'-uttryck i ansiktet. Hah, kanske inte det bästa att ha inom serviceyrken ^^ men men, ibland så går det inte att dra på ett fake leende.



Och inte nog med tröttheten så krånglar höften igen, eller bäckenet eller vad det nu är. GAH! Måste nog boka en tid till vårdcentralen igen.

När jag kom hem så hoppade jag i säng på en gång. Snoozade en 40 min tills klockan ringde, hade stoppat den på halv fyra men kom inte upp ur sängen förrän fyra. Så JÄKLA trött, whats up with that?

Aja, nu har Jonas kommit hem för ett tag sen och vi har käkat middag, nu smaskar jag på lite glass med saltlakrits flakes och kikar på gamla avsnitt av cougar town, the BESTEST EVER! (;

Ha det gräjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0