back to basics.

God morgon mina vänner.

Ska kila på jobbet på ett tag men först tänkte jag ge er lite bilder från 1 juni när vi var uppe i norr. Gick ju inte riktgit att ladda upp bilder där eftersom det gick sååå långsamt. Men nu ska ni äntligen få se några snapshots (: Och självklart är typ 80% av alla bilder på Malpan (: Men det är ju bara för att hon är bäst (;
































Jag och pappsen var på en liten promme med Mallis runt om Malmberget, där jag fotade omgivningen lite, är ju inte allt för länge tills allt är borta känns det som. ):

Sen så slog vi på grillen och grillade massa gott, var ju sånt strålande väder den dagen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0