movastrophi.

Ojoj, nu var det längesen jag skrev. Det har som kört ihop sig! Hah, nej inte ritkgit men det har rullat på rätt härligt här. Jag jobbar på som en galning, sommaren är verkligen här nu, vi flyttar snart, snart, snart och min älskade Jonas har kirrat sig ett jobb. Kompis det går bra nu! (;

Oh well, detta inlägg ska faktiskt till största del handla om film, SURPRISE! (; Har sett fyra filmer på senaste. Första ut på scen är:



En riktgit trevlig, underhållande film som jag och Jonas kikade med Jonas brorsa Daniel och
hans fru Jenny uppe i mampa. Mycket roligare än vad jag trodde. Mycket bra. Se se se! (;


Sen har vi;



Jo det var också en trevlig rulle. Med Simon Pegg kan det ju knappt gå fel (:
Man småfnissade igenom mestadels av filmen!


Efter den har vi;



Oh lala! Riktigt bra västernfilm. Mycket bra skådisar, och Matt Damon gjorde ett sjukt bra jobb. Aldrig sett han i en sån roll faktiskt. Go Matt! Jonas tyckte att det var det bästa han sett på länge, jag skulle väl inte säga riktigt så, men en defenitivt sevärd film! Oh yes!


Och sist.. och minst;



Hmm, ja. Ingen tummen upp av mig iaf. Känns som dom bara pumpat in pengar på strid scenerna och inte tänkt så mycket längre. Men vad hade man förväntat sig? Hade dock velat se att dom lagt ner liite mer på karaktärerna, oh well, okej slötitt action film, so go for it vettja.


Nu var det slut på det roliga. Nu ska jag klippa Jonas så han blir fin första dagen på jobbet! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0