my fingers.

Himlen är blå och solen skiner. Yey, fast jag ska ju dona på inne idag /: Meen, kan kanske åka in tidigare till stan så kanske man kan få en solstråle eller två innan jobbet (: Har iaf varit hurtig nu på morgonen, har haft tvättstuga sen sju i morse. Buhu. Småtrött när klockan ringde. Jonas har dragit iväg på jobbet och nu sitter jag här själv. Känns lite konstigt faktiskt, man är ju som inte van. Men de är skönt (;

Ska hänga in lite tvätt och sen göra palt så vi har någon middag ikväll. Nu blir det mycket mer planerande med maten, har ju haft sån lyx att Jonas alltid kunnat göra maten om jag slutar sent. Men nu slutar han fem och jag åtta så då får jag minsann sätta mig och göra maten i förväg så att man slipper börja med det på kvällen. Vi bara slungades in i planerarlivet ^^

Hoh, vettni, igår när jag, Emelie och Emelis kompis Jessica satt och fikade igår så satt det en man i bordet bredvid som var väldigt inne i vår konversation. Vi babblade om massa bakisgrejjer och skrattade och hade oss, och då satt denna man och tittade på oss, fnissade till när vi skrattade och så, och det höll på rätt länge. Creepey. Och han såg faktiskt inte helt hundra ut. Så han kanske trodde han var med i snacket. Who knows? ^^

Åh jag har ju hittat två superfina kjolar på jobbet. Jag skulle ju dra ner på shoppandet nu meen.. det är ju rea nu så, HAH! Självdiciplin deluxe! ^^ Oh well nu ska jag börja dona på med hemmafruandet (: Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0