make me up.

Tjo jobbat och slitit idag då. Har väl gått bra, varit så jäkla trött bara. Men det har gått bra ändå (: Slutatde ju ändå redan 14.00 ! Skönt! Sen har jag varit och donat på med lite småsaker, lämnat in papper, handlat och sådana saker. Men nu är det gjort.

Btw, på tal om något helt annat; smink. Har ju hittat den bästa concealern ever. Som jag verkligen kan rekomendera. Är från smashbox. Och det har tagit väldigt länge för mig att hitta en sån ljus som passar mig. Men nu jäklarsch! Smashbox high definition concealer, ca 260:-




Och när vi ändå är på ämnet så har jag skrapat ihop en liten bild på det jag använder
sådär daglidags som jag tycker är bra (;





Min ansiktskräm är från l´oreal (triple active day, ca 85:-). Faktiskt helt okej. Har börjat använda en annan, en från clinique (moisture surge, extended thirst relife, ca 380:-), nu på senaste som är himla bra. Har dock ingen bild på den nu. Min ögoncreme är också fråmn clinique. Superbra! (Moisture surge extra refreshing eye gel, ca 280:-) Riktigt bra konsistens och återfuktar väldigt bra!





Ja detta är väl då min lilla samling av 'dags' smink om man säger så.
1. concealer, smashbox (som jag skrev om häruppe)
2. Isadora, perfect powder blusher, ca 115:-
3. Makeupstore, cake eyeliner, ca 175:-
4. Maybelline, colossal volume express mascara, ca 110:-
5. i.d., foundation, ca 450:-
6. Isadora, velvet touch compact powder, ca 125:-
7. Clinique, colour eye shadow soft shimmer, ca 180:-
9. Viva la diva, eyeshadow, ca 50:-
10. Artistry, time defiance firming créme foundation, ca 230:-
11. H&M, dipliner, ca 50:-
12. Isadora, inliner kajal, ca 75:-
13. i.d., liner shadow, vet faktiskt inte riktigt vad den kostar (; 


Japp, det var den lilla trudelutten ^^ Tycker verkligen man ska välja något som passar en själv,
inte gå efter märke och sådant. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0