GREAT DAY!

Tjohejsan allesammans.

Idag har varit en dag på toppnivå. Började med lite jobb på H&M i nordstan. Sen strosade jag iväg till emmaus och myrorna vid järntorget. Och det har varit SÅ himla härlig väder. Idag var det verkligen TOPNOTCH väder, ja tammetusan. Inte ens kallt i skuggan. Me like! Hittade dock inget på varken emmaus eller myrorna, men det var härligt att gå där i lugn och ro och kika runt lite (;

Men helt tomhänt kom jag inte hem iaf ^^ Hittade lite kläder på H&M (är så himla nöjd med dom inköpen), och ett gulligt halsband på accessorize.



Shortsen satt som ett smäck, har verkligen letat efter ett par höga jenasshorts länge nu, och tröjan var ett superfynd från barnavdelningen (; OH vad glad jag är. Halbandet får ni se senare någon gång.

Btw, så har jag inhandlat en fin liten jumpsuit från tradde här om dagen.



Också från början från H&M. Blir helt prefa till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken storlek har du i dom shortsen? Har ungefär samma kropps byggnad som dig och vet inte vilken storlek jag ska ta :(

2011-06-04 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0