pick up your jacket.

Hey hey, missed me?

Har ju jobbar tokmycket nu så skriveriet har fått lida lite, man är inte van med detta tempo än så man blir ju helt död ^^

Har varit en riktigt bra dag idag iaf; jobbat på H&M i nordstan 8-12 sen har jag bjussat min käreste på lite amerikansk lunch på Egg & Milk och därefter prommat lite. När vi kommit hem har jag tagit en långdusch (somnade nästan) och sen en långsnooze (somnade :D, käkat lite mat och kikat en film, helt okej action, lättsam.



Och nu sitter jag här och blippbloppar. Sitter och väntar på Big Brother (i know, i´m i sucker for really bad tv ^^)
Imorgon jobbar jag på H&M i femman 12-20.15, ska dock åka in lite tidigare och handla lite karra, är ju FREDAG imorgon vettni (;

Jo förresten kikade vi på nya 'karate kid' igår. Var ju helt okej, men inget slår ju dom första filmerna, mr miyagi in my <3. Dock gjorde Jackie Chan en riktigt bra roll som mr han. Här ser man att han är en riktigt bra skådeseplare, och att han kan spela annat än bara.. 'rolig'.  Btw, Jaden Smith är ju en miniWill så det bara skriker om det (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0