summer, i´m waiting.

Åh, fick en såndär liten sommarkänsla. Inte för att det är ett dugg 'sommarväder' ute eller nått sånt. Men jag och Jonas började snacka lite om festivaler. Åh vad mys. Är ju lite trevligheter som händer här i gbg i sommar. Vi har ju way out west och where the action is, och dit kommer ju glasvegas. KÄRLEK! Men känns ju faktiskt lite onödigt att betala in sig bara för dom. Men det kan ju hända att det tillkommer lite fler braiga artister, hoppas. Så kan ju mina vänner som är utspridda över hela sverige komma på festivalkalas, ok? ^^

MYS. OCh sen är det ju tokhärligt att man bor i stan och inte behöver tälta or whatever lixx ^^ Aja vi får se vad sommaren förtäljer. Nått bra hoppas jag. 

Nu står middag på schemat.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt det ska bli med sommar! Slippa all snö och kyla :) Nån festival lär det inte bli för min del men nåt kul ska man väl hitta på ^^

2011-03-14 @ 17:38:41
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0