DVDn finns på åhléns.

Hey gulltussar. Saknat mig? Har verkligen inte haft blogglust för fem öre. Men nu jäklars ^^

Har ju varit hos frissan i förrgår, jag är nöjd. Dock får jag lite småpanik ibland när jag kollar mig i spegeln för det känns så kort. Men tusan, jag har inte klippt mig på två år så var ju tvunget lixx ^^, Sen har jag lite blont i också. Lite diskret men ändå nått annorlunda än bara brunt!  Kan lägga in nån bild här nån dag.

Sen har jag varit och fikat lite med Sandra som också är fastpoolare. Det var ju trevligt, snackade lite skit och åt gott ^^ Sen har jag shoppat lite, FNESS, ockej rätt mycket då. Men shit vad mycket fint dom ahr fått in på New Yorker, GOSH! Var tvungen att hejda mig lite tillome. Hoho.

Här är då mina inköp från de senaste dagarna; (bildbomb AB)



En söt liten kjol från åhléns, frk.




Supersköna leggings från H&M, divided. (baksidan)






En superfin liten glasburk, till mina ack så få ringar ^^




Najs linne från New Yorker, mi lajk!




Ett par veeldigt stora shorts ^^, New Yorker.




Ett par till shorts, supersöta (; Även New Yorker.




En katti-deluxe tröja ^^ New Yorker.




Sist och faktiskt minst, ett veldigt fint halsband också från NY!


Jepp, det var det. Vad tycks? (; Jag är faktiskt sjukt nöjd. MHMM, nu kan ju bara sommaren komma så blir allt grejt (:

Btw, jag och Jonas tog en lite kvällstripp med cykelarna här i krokarna. Såå mysigt, luktar svensk vårkväll ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0