färg vs färg.

Idag har minsann varit kreativ, eller inte ^^ Nemen, jag drog iväg och hjälpte syster att grundmåla två parkbänkar (; Ojoj, gubbarna på verkstaden vi var på fick dagen gjord med två tjejer där ^^ Hah! Det gick ju iaf rätt smidigt, lite smått ont i ryggen efter dom fina ställningarna man sätter sig själv i när man målat. Förvriden är ordet!

Sen har vi åkt upp till simhallen och solat lite, så att man blir fin till utekvällen imorgon (; Har bara solat en gång i hela mitt liv tills nu, så jag hade ju lite smått panik där inne ett tag ^^ Men det gick ju bra, och lite färg har jag ju faktiskt fått, yay! Nu är ju den stora frågan; vad ska man ha på sig? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0