here comes the summer sun

Hey mina medmänniskor. Idag har jag köpt min första långkjol ever (; Har verkligen varit emot långkjolar och långklänningar men som det är med mode iaf för mig så växer ju saker i ens ögon när man blir utsatt för dom mycket. Och de kan jag ju lungt säga att man blivit på senaste (: Så nu har jag ju som börjat tycka att det ser bra ut, i viss mån iaf, beroende på vad man har till och så.. Så nu har jag gjort slag i saken och köpt mig en svart en från jobbet (: Tänkte sno en bild från H&Ms hemsida men den fanns inte där, men den är bara en enkel svart med smock i midjan, i like it! Tänkte nog ha den imorgon på jobbet minsann.

Btw längtar jag superduper mycket tills vi flyttar till den nya fin lägenheten, ska verkligen bli superskönt. Har som alltid bott i lite småtråkiga/skabbiga lägenheter, men nu kommer det bli toppen! Plus att det är ett mycket trevligare område att bo i! Alla mina vänner är bjudna på grillning i sommar ok? (;

Oh well, nu ska vi käka lite tapas! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0