Kära dagbok.

Hej mina vänner.

Nu har vi ju som anlänt till Gällivare, eller rättare sagt Malmberget. Kom hit igår på förmiddagen, efter en helvetisk tågresa. Eller ja, lite små jobbig iaf. Många byten och jag kunde verkligen inte sova, grr! :/ Men nu är vi här iaf.

Har hängt med systeryster hela dagen. Vi har varit och gjort schtan, handlat lite hårfärg och strumpbyxor. Även käkat på det nya fiket i gallerian. Sådär trevligt som bara två systrar kan ha det (; Sen har jag gjort benen klar för sommaren och låtit mamma vaxa dom, NAJS! Nu ere bara solbrännan som saknas. Och det ska jag och Erika troligtvis fixa imorgon ^^

Har också tagit en liten eftermiddagspromenix med Erika oh odjuret. Passade på att ta med mig kameran ut och fota lite (blivit lite dålig med det på senaste, så nu jäklarsch ska det komma bilder i varje inlägg hoppas jag ^^). Fast det blåste nå så överjävulskt, men på ett sätt var det rätt bra, då hörde nämligen inte Mallis (odjuret) att jag skog på kameran, som i vanligavis hon brukar gå bergsäkragång över (:












Rätt trevlig att vara hemma må jag säga (;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0