love the work.

Hej å hå. Fredag idag.. Och vad betyder det? Jo GODIS! Har tryckt i mig lite här efter jobbet, dock en massa på jobbet också (; Ojoj.. Men man får!

Imorgon åker våra gäster hem, och jag jobbar hela helgen. Men det känns najs, lite casholinos lixx! Och det behövs ju alltid.

Har haft sån jävulsk huvudvärk idag /: Och det har varit sjukt mycket folk i butiken, och vad provar dom; sjuhundrasjuttio bikiner! HOHO! Fast det har gått bra ändå, jag är så nöjd att man verklkigen börjar komma in i det nu, och jag är ju mest på dam så har läsrt mig att hitta rätt bra nu. Är ju inte det lättaste eftersom det är ju inte den minsta butiken om man säger så (; But i like it. Är ju inte som att man står och hänger och har tråkigt iaf (;

Nu är det lite criminal minds sen är det sängaen som väntar, upp med tuppen imorgon!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0