social schmocial!

Hej å hå.

Nu har vi tagis oss en bit på vägen. Är i Sundvall hos systeryster och umgås lite i två dagar innan vi beger oss upp mot norr till mor&far och syster nummer 2 (: Insett att vi är ju supersociala i denna familj; jag sitter vid min laptop, Jonas sitter vid ds:en Hanna (systerdotter nr1) sitter vid sin laptop, Clara (systerdotter nr2) sitter vid sin laptop. :D Fast alla sitter vid ett och samma köksbord och samtalar lite då och då med varandra ^^ Så lite sociala är vi ju :D

Imorgon ska Jonas till skolan och tenta lite och jag ska nog.. gå på stan lite tror jag. Och på lördag ska vi nog plocka skräp med syster och systerdotter nr2, för att samla ihop pengar till deras förening, om jag inte missminner mig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0