a click away.

Jag måste bara säga att det är rätt svårt att stå emot asos.com dragningskraft :D Har man ett problem då? (; Nemen, dom har ju så sjuuukt fina grejer, i die! Så igårkväll råkade jag visst klicka hem dom här godingarna!



En superdupersöt liten stickad tröja!




Och ett par mycket fina strumpbyxor, kan man ha för många strumpyxor lixx, don't think so! (;

Egentligen vela jag klicka hem en massa andra grejer också, men man får ju som prioritera. Hittat en riktigt fin klocka (ah, egentligen två menattteh.. ) som jag vill ha välding mycket, men det får kanske bli nästa månad, man är ju itne miljonär ^^ Plus att nu har ju julklappsshoppingen börjat så då måste man ju ha pengar till det. (:

Påtal om julklappar tycker jag att det är så himla kul att köpa julklappar! Och för engångsskull på hur länge som helst har jag faktiskt råd till det, WOOP! Har faktiskt redan hittat några godingar vill jag lova! (:

Ne nu är det snart dags att sticka på jobbet, så.. ha en bra dag allihopa! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0