det värsta någonsin.

okej, det kanske är att ta i men nära inpå.

Här satt jag på golvet i lugn och ro och kikade på dexter medan Jonas masserade mig lite. Sedan efter vikikat klart avsnittet skulle jag räcka mig till bordet (som jag skjutit till höger om mig) och ta kontrollen. Och vad ser jag då stå och lura på golvet bredivd mig, BREDVID MIG! EN FET GALEN SPINDEL! EN FET! Jag har aldrig sett nått så groteskt, här i sverige vill säga! Och bredvid mig, bara nån dm ifrån. Jag dog, JAG DOG! Om någon har missat det så har jag en överjävulsk spindelfobi! Och när man ser en sådan åttabenigt åbäke kan man ju inte annat än att skrika.

Kroppen var typ 1½ cm lång, och omkrets från ben till ben var säkert 3-4 cm. Oh jiiz! Undra hur stora gaddar en sådan krakel har? Vill jag nog inte veta.

Karln i huset fick ta tag i saken och mosa den lilla rackaren, nej jag har faktiskt inget emot att döda insekter monster! Fybubblan, kommer drömma mardrömmar. Tänk om den hade hunnit krypa upp på mig, eller tänk om jag vaknat en morgon och den var bredvid på min kudde. Tänk om.. Fytusan, försöker att inte tänka men det är svårt. Nu kliar det ju överallt och hela tiden. Rackarns demoner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0