en helg.

JA då var det söndag igen då. Och detta är väl vad min helg har bestått av hittills;





På lördagmorgon drog jag iväg till erikshjälpen och fyndade. Hittade två sugerfina kjolar och en klänning. (Plaggen är under konstruktion så dom får ni se senare) (; Och på köpet fick man med sig en fin liten påse tillome (:
Och fint väder var det dessutom, härligt!







Efter det så hämtade jag upp Jonas och vi for iväg till haga för att strosa omkring på den lilla julmarknad dom hade där. Mysigt, och där träffade vi på dessa små söta tomtegubbar som spelade nån jazzig liten trudelutt! NU börjar ju faktiskt julstämningen infinna sig, fast att vi inte fått snö än. Har även pytat lite hemma nu också. Hittade förresten en liten julklapp i haga, så nöjd! (:







Och idag har jag och Jonas kört en liten spelrunda här på förmiddagen. Ett enkelt roligt spel, scrabble dash, som vi inhandlat för ett tag sen. Underhållande och så enkelt (: Yatzy spelade vi aldrig, men vem vet, detär mycket kvar av dagen (:

Nu ska jag betala lite räkningar och sedan mysa ner i soffan till något spännande!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0