filmdax.

Jahaja, var ju ett tag sen jag uppdaterad mitt filmtittande, men här är iaf filmerna som jag sett (;



En rätt spännande film men slutat var ju inte att hurra för om jag sägger så..





Det här var en riktigt mysig film, speciellt om man som jag
älskar allt som har med 20talet att göra, riktigt fin film!





Ja den här var ju rätt rolig, Cameron Diaz gjorde ju rollen riktgit bra! (:





Ne, det här var inte en film för mig, riktigt töntig. Dock om man är sugen på en sjukt
lättsmält film så kanske man ska se denna då.





Hoh, ja den här var ju faktisk också rätt skoj, dock trodde jag att den skulle vara mycket roligare, en väldigt ojämn film. Collin Farrels karaktär var ju sjukt bra, och ful som stryk hade dom gjort honom ^^





Sen har jag och Jonas börjat kolla en ny serie, så SJUKT bra. Har dock bara kommit fyra avsnitt än så länge. Måste nog säga att detta är min favvo just för tillfället! Det är ungefär som om dom gjort amityville horror till en serie. Tycker man om skräck och läskigheter är detta definitivt serien för dig! SJUKT bra, i say!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0