new in.

Godkväll.

Varit ett tag sen jag delat med mig vad av mina små inköp, så här kommer en drös av lite smått och gott som fått följa med mig hem på senaste (;



Dessa godingarna har jag köpt för ett tag sen, båda är från H&M divided.





En ljuvlig liten skjorta som passar utmärk under en stor stickad tröja eller dylikt (;
Från H&M.




Ett fint ugglehalsband från H&M som jag föll för direkt och ett klockhalsband från Newyorker.
I got a thing for animals, i know.




Två superhärliga romantiska ringar från Newyorker som jag köpte några veckor sen.





Har även fått tre yttreligare härliga nagellack till min ständigt växande samling (;
Det gröna hade jag på mig på halloween!







Den här kjolen från Newyorker följde med mig hem igår. Har en likadan i rostorange och gillar den så mycket så när jag såg att denna marinblåa var på rea slog jag till direkt! (:





Och idag hämtade jag ut denna ut denna goding från posten, den är från H&M divided blue, men fanns inte i min storlek så jag betsällde den på nätet istället. Man kan hitta mycket fint på herrsidan (:







Även den här kom med i paketet, sett den på jobbet men den var på rea på nätet så
norpade den därifrån istället (;

Ah, det var väl den updaten frör denna gång (;
I <3 my stuff! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0