o-o-o-oliver <3







Ojoj, vad gott det är med oliver. Det är det som mestdels snurrat runt i mitt huvud dom senaste dagarna. OLIVER! Min feta olivburk tog slut igår så jag fick lite panik, men nu har det mirakulöst kommit en ny fet olivburk i kylen, oh yes! (Kan nog ha en pojkvän att tacka ^^) Undra om det är farligt att äta för mycket oliver?  dunno, i just lööv it!

Min rekomendation till en toppen kvällsfika; En kopp proviva, två polarmackor med mjukost, smaksatt med chorizo, och toppa det med några (många) oliver. And there you got it. A nightmack supreme! (;

Puss


Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch, jag gillar inte alls oliver :P

2011-11-09 @ 22:20:54
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0