Woop!

Igår var ingen vanlig dag för igår var.. någons födelsedag, hurra hurra hurra! Nemen, hade jävligt kul igår ska ni veta. Inte haft så roligt på riktigt länge.

Kvällen började på nordstan. Mötte upp Sandra där vid halv åtta, vi köpte med oss sushi och käkade hos henne. Samtidigt sippade vi lite vin och pratade en massa skit (; Sedan drog vi till andra lång vid halv ett satt där på en pub ett tag sen drog vi till riorio. Dock så var det så SJUKT tråkigt där så vi drog vidare till stickys. Och där dansade vi hela natten lång tills dom stängde vid femtiden. SÅ KUL! Har lite smått ont i fötterna idag, men det var det värt! Så bra musik dom spelade! SÅ himla kul, i say!

Och nu sitter jag, lite ont i huvudet, i soffan och myser och äter lite behövligt (; Sicken underbar kväll!









btw, hittade denna i kylskåpet i morse, HAH.
Jag tror jag skulle dö. Bakishumor på hög nivå.. jag vet inte (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0