Amandafied.

Tjohej. Och så var det kväll. Trevlig dag har jag haft, lite jobb på morgonen sedan lite spring på stan med Sandra, hittade nästan allt jag skulle ha dock gick inte riktgit mitt tjat hem hos Sandra, tråkmånsen ^^ Får försöka pusha henne lite mer imorgon (; Sen käkade vi lite lunch på condeco, mums.

Och nu sitter jag och kikar på idol. Och Amanda F är ju helt klart bäst!




Så jäkla bra röst, och så egen sångstil och hon är ju bara för söt! Och den som ska åka ut är ju lätt André, han hädade ju helt klart ikväll i och med att han förstörde en sån bra låt som neil sedaka's oh carol! Nej fy, och Olle är ju inte heller att hurra för, usch, så fort han öppnar munnen så.. ja jag vet inte. Usch!  Det är tjejernas år i år helt enkelt. Såhär inne i idol har jag inte varit på år (; Dom är ju så himla små i år, eller är det jag som blivit äldre? Hmm.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0