En dag.

Heyhey honeybuns.

Idag börjar jag klockan två så det blir en slappmorgon för mig (: Ställde klockan på nio men degade vidare i sängen till tio och nu käkar jag lite frukost. Ska nog sätta mig i soffan och kika på nån serie eller två (;
Dock är det superfint väder ute nu så man borde ju ta sig en promme men.. nja. Har som inte lusten ^^

Btw så har jag fått en liten avi hem från posten, WOOP. Min (förhopnningsvis) fina cape/poncho har kommit. Spännande, ska hämta det imorgon, går nämligen bara till två då så (:





Hoppas verkligen att den passar. Verkar så himla gosig (: Btw är den beställd från prinsessankawaii.se Oh well, nu blir det soffhäng.

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0