fredag.

Gäsp. Så himla trött. Tycker om att börja tidigt, för då slutar man ofta tidigt. Men just denna morgon är jag ritkgit överjävulskt trött. GÄSP! Min kropp behövde nog mer sömn än ja har fått. Dock gick jag och la mig vid halv elva igår. Men men, min kropp kan vara krävande ^^

Så.. idag går jag från 9-12 sen ska nog jag och Sandra stick på stan och fixa det sista inför helgen och jag ska gå hårt in för att övertyga henne att klä ut sig till nå bra (: Jag vet, jag är lyrisk över helgen, tycker att det är så kul att klä ut sig. Men tråkigt när alla ska banga hela tiden /:  Oh well, jag kommer då vara utklädd sådeså (;

Nu ska jag klä på mig och på ett tag gå till bussen.


Puss!

(btw, fredag = GODISDAG! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0