Något på g.

Tjohej.

Nu var denna dagen slut. Jobbat 8-14 idag, NAJS. Sen har jag och Sandra suttit på condeco och mumsat gott och snackat en massa skit (: Så trevligt. Sen har jag shoppat järnet på jobbet, och hämtat ut min poncho (som tyvärr inte var till belåtenhet /: Såg ju inte ens helt ut som på bilden, suck), sen har jag städat och lagat mat. Jo juste sen har jag ju planerat vad jag ska ha på mig imorgon. Utgång AB. Oh så pepp, är ledig hela helgen så om denna gamla kropp orkar blir det nog en tvådagars, hör och häpna. (;

Så morgondagen till ära ger jag er en fantastisk bild jag googlade fram som skriker party, och självklart några trevliga partylåtar som alltid får mig att bli på g! Puss på er!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0