longtime, no see.

Hej mina trogna. Såg att det var sex dagar en jag kluddrade ner något här. Galet. Har verkligen inte haft sug. Bara jobbat, ätit sovit. HAH. Förutom på måndag. Veschta toppen dagen. Gick från 8-14. Och efter det drog jag och Sandra iväg på en secondhandshopping tur. Dock blev det bara myrorna och emmaus på linné. Heh men det var för att vi var typ på myrorna sjukt länga. Hittade ju massa. Dock köpte jag bara två saker men provade x antal kläder (; Här är mina kap;



En fin mysig stickd tröja, lite oversize sådär.






Och en mycket fin plisserad kjol. Dock var den mycket längre men jag har kortat av den lite (:



Men Sandra den rackaren hittade en hög med kläder hon köpte (: Me <3 secondhandshopping!

Sen efter några timmars shopping så försökte vi hitta nått ställe att käka på och det blev en liten restaurang i vasastan. Kommer inte riktgit ihåg vad den hette, la bouffe eller nått sådant. Mycket god pizza där ska ni veta. Vart massa snick snack där innan vi drog kosan till nordstan där jag inhandlade lite nödvändiga saker. Och sen bar det hem. En mycket härlig dag! Indeed!

Nu blir det lite soffmys innan jag sticker till jobbet! Puss!






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0