CRAZY weekendstart.

BÖÖHP! Fy tusan vilken lång dag det här har varit. Vaknade upp i morse vid kvart i sex av en väldigt irriterande ringklocka, trött som tuusan. Har inte varit den bästa dagen på jobbet. Är ju lön idag så det har varit SJUKT mycket folk i farten. Och när det är lön blir folk som galna. O-M-G. Har varit några stunder av irritation ja. Så en jobbdag-LÖNDAG på nio timmar har gjort mig rätt slut, somnade rätt snabbt i soffan efter jag kommit hem.

Nu sitter jag och kikar idol, käkar lite godis, försöker skriva en matlista och förbereder mig mentalt på en hel lönhelg av jobb. Får se till att vakna på rätt sida imorgon.

Ha det bra sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0