creature.

Oh, snart åker jag ju hem. Så himla skönt att jag fick semester, trodde inte jag skulle få det men sedär! Och rackarns att jag har börjat bli förkyld. GRR! Men det struntar vi i, eller hur? Preppar med allt jag kan komma åt (:

Jag och syster har försökt planera lite grejs vi ska göra när jag är uppe. Och det ska definitivt bli en eller två plåtningar uppe nautanen. Är så pepp! (: Har letat runt efter lite inspirationsbilder. Känner att min kreativitet varit instäng alldelens för länge nu ^^ Så nått åt detta hållet får det nog bli på en plåtning (:















Jah, något åt det hållet. Skogsvarelse är ordet jag håller i (; PEPP, PEPP! Hoppas bara vädret inte sviker oss, hört att det har regnat en del där uppe på senaste /: Oh well, då får det väl bli en blöt skogsvarelse då :D För plåta ska vi, god damn! Har packat ner allt man kan behöva i materialväg ^^ Lite vax, lim, hår och en MASSA smink. Det blir nog bra ska ni se (;

Ne nu ska jag göra mig iordning för jobbet. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0