En ledig dag.

Hejhej, sitter och kikar lite på true talent som Jonas dragit ner åt mig. Skönt att vara ledig idag. Ska iväg och fika med Elisabeth på stan om ett tag, trevligt!

Igår var jag faktiskt lite spontant sådär på vip shopping kväll på monki och weekday. Hade inte tänkt att gå men gick ändå (; Hittade massa fint. Var lite brådeis eftersom jag kom dit först vid halv nio så jag testade ingenting, och till min besvikele passade inte mycket på mig nu när jag testade det idag :/ Behåller bara en mössa och ett par strumpisar. Huhu, tråkigt. Oh well..

Sen var jag och Sandra och käkade lite mat och drack ett glas vin och bara snicksnackade lite, riktigt trevligt.

Men puss på er peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0