Ett skratt förlänger livet.

Tjenixen. Nu är det ju höst mina vänner, brruuu. Men det är lite mysigt ändå. Har dragit på mig en myströja och myst framför svenska miljonärer i soffan. ojoj sicket blåsigt väder det var ute idag, trodde jag skulle blåsa bort när jag kom ut efter jobbet, crazy. Och mörkt var det. Höst i tell you!

Btw, fick mig ett gott skratt idag på jobbet. Kom fram två småtjejer till mig (kanske en åtta år sådär), dom tittade bara på mig men sa ingenting. Trodde dom var lite blyga och vela fråga något så jag sa hej. Dom hejade tillbaka, och sedan ploppade det ut ur ena ungens mun "har du peruk?" :D Och när jag då sa att 'nej, det är mitt riktiga hår', så kunde man nästan se ner i deras magar så stort gapade dom. Tydligen var det inte det svaret dom hade förväntat sig (;  Hihi, barn alltså. Sandra som stod en bit bort höll ju på att dö av skratt ^^ 

Oh well, nu ska jag nig strax krypa i sängen, imorgon blir det jobb 14-20.15 sen ska jag och sandra käka någe gott ute och sippa ett gals vin eller två, blir mys. Och på fredag ska jag fika med fröken Elisabeth. Trevligheter! Har varit rätt osocial känns det som så nu är jag sugen på att umgås (: 

Puss & Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0