shopping update.

Godkväll mina kära.

Nu sitter jag och kikar på idol, men tänkte samtidigt lägga upp lite bilder på mina fynd i från köpenhamn, plus lite annat inhandlat här hemma (;



Denna trevliga lilla spagettiburk hittade jag i en underbar inredningsbutik (:




En myspys kofta, lite preppy sådär, från Newyorker.




En liten plisserad kjol också från Newyorker. Btw så var Newyorker i Köpenhamn skjukt mycket större än här i Göteborg, så det var ju trevligt! (;






Sen hittade jag en väldigt söt klänning på en butik som hette Next. Är ju helt såld på sådana kragar (:
Sen hittade jag inte mycket mer i Danmark, men jag är nöjd ändå (:




Iförrgår shoppade jag lite på jobbet, två tröjor till Jonas sen ett par svarta byxor till mig (som jag inte orkade stoppa upp, ja menar det är bara ett par svarta byxor ^^) plus att jag köpte denna lilla goa halsduk. Redan en favorit ska ni veta!






Och idag var jag ju på emmaus en sväng och hittade dessa fynd. Ett riktigt kap ska ni veta, 125:- för ett par gammeldags vinterkängor, och är rätt säker på att det är riktigt skinn. Tyckte dom var supersöta.


Nu ska jag fortsätta med idoltittandet, ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: uven

Tummen upp för kängorna! Köpte ett par liknande på Skopunkten. : )

2011-09-13 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0