vardag.

Hej vänner. Idag är jag ledig. Så jag har dragit mig i sängen lite, nu kikar jag lite serier. Senare ska jag nog röja lite här i lägenhet och sen åka och köra lite ärenden. Behöver lämna in ett papper till ams och posta lite paket och kanske fara förbi emmaus en snabbis. Jepp det är vad jag ska göra idag (;

På tal om nå helt annars så jääklarsch vilket väder vi har, total storm. Galet, igårkväll trodde jag nästan att man skulle få ett träd genom fönster eller att en katt skulle flyga förbi. Helt galet blåsigt. Men ändå rätt mysigt.

Nu ska jag nog fortsätta dega (;

Btw, hörde rykten på radio att det kanske ska komma en 'pre' sex and the city serie. Typ när Carrie fortfarande går i skolan, på åttiotalen. Tror det skulle bli en riktgit rolig serie. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0