Weekend.

Hej och hopp! Jag lever! Har bara inte haft så mycket ork att blogga. Gårdagen var ju en deg dag med stort D! Indeed! Hah. Om jag säger såhär så kände jag mig lite smått schleeten efter lördagens bravader! (:
Hade riktigt kul i lördags iaf, vi var typ 12 personer intryckt i Emmas lilla lägenhet, riktigt mysigt och roligt hade vi!

Sen blev det styrbord barbord för oss, och där shakade vi loss lite. Jag drog hem vid.. halv tre tror jag och resten fortsatte pertajande på stickys fick jag höra. Tusan, nu i efterhand ångrar jag lite att jag for hem, men men.. Det kommer fler gånger (;

Ja iallafall blev det soffdeg och maxmat på söndag (: Och nu är det en ny vecka och Jonas ska lämna mig i två veckor för att dra upp tioll Gällivare och mysa runt. Om jag har tur kanske jag får semester vecka 40 så jag kan åka upp en sväng. Höst i norrland går inte av för hackor!

Nu ska jag mysa lite i soffan. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0