skärtorsdag.

Idag har varit en hetsig dag på jobbet, har jobbat 8-17, btw så var det sviinkallt på morgonen när jag gick till bussen. Förtusan frost i gräset, nejnej vädret, det ska väl bli sommar nu, elleh?

Efter jobbet kom jonas och plockade upp mig och vi for raka spåret till netonnets lagerbutik där jag lämnade in mitt trasiga objektiv, så förhoppningsvis får jag ett nytt/ett lagat om några veckor, utan någon kostnad alls, sedär så finurligt det kan vara med försäkring.

Sen kändevi oss lite slöa och skyllde på att det var skärtorsdag och nästan fredag så vi käkade på subway, MUMS! Sen bar det bara hemmåt där vi har suttit och kikat på en riktigt ruskig men bra film. Red State. Fybubblan alltså! Man spyr verkligen på en viss sorts människor, har lite svårt med religion alltså.

Och imorgon är det låmgfredag, då jobbar jag endast fyra timmar,, WOOP!, men får betalt för åtta, dubbel WOOP! Sen är jag ledig hela helgen, trippel WOOP! Så det blir nog lite påskkäk hos Erika och kanske kanske utgång på lördag, vi får la se (;


Puss på er godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0