filmbomb!

Ojoj, nu var det längesen jag uppdaterade mitt filmtittande. Och här har ni sju nytittade.
 
Kollade ju två animerade filmer härom veckan när jag var lite krasslig.
 
 
 
 Båda var riktigt mysiga. Jag <3 Animerat! ^^
 
 
 
 
Jag och Jonas kikade denna för ett tag sen, riktigt bra rulle måste jag säga.
 
 
 
 
 
Moha, denna var väl.. inte så bra. Helt okej gjord, men handlingen.. Nae, inte riktigt för mig.
 
 
 
 
 
Denna var en TIA! Indeed! Riktigt bra! JAg och förken Eriksson kikade den för ett tag sen. Tummen upp, spännande, läskig, gripande! SE!
 
 
 
 
Oh, och den här. PLUS i kanten. Rätt smal, men så bra förklarat och sådant som det ibland inte är i läskiga filmer! Bra bra!
 
 
 
Kikade den här igår, ingen kan väl ha missat den? Mycket bra måste jag säga! YAY!
 
 
Och nu sitter jag och kikar 'this means war' återkommer om den sen (;
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0